Posts in the ‘Zdrowe jedzenie’ Category

Zdrowe zamienniki mniej zdrowych produktów

Zdrowe odżywianie kojarzy się wielu osobom z godzinami spędzanymi w kuchni, skomplikowanymi przepisami, masą ograniczeń i wyrzeczeń, a także szukaniem po sklepach wymyślnych i drogich produktów. W rzeczywistości, wystarczy kilka zmian w codziennym jadłospisie, żebyśmy mogli cieszyć się lepszym zdrowiem, samopoczuciem i nie martwić się o prawidłową masę ciała. W pierwszej kolejności warto przyjrzeć się

Jak przyrządzić rybę zdrowo, ale umiejętnie i smacznie ?

Jak zdrowo przyrządzić rybę?

W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak przyrządzić rybę zdrowo i smacznie. Czy lepiej jest rybę ugotować, upiec, usmażyć czy może zjeść na surowo? Sprawdź sama! Aha, no i smacznego :)!

Jesienna depresja – przykładowy jadłospis 2000 kcal

Teoria teorią, a czym innym jest zastosowanie tych antydepresyjnych produktów w codziennym menu. Poniżej przedstawiam więc przykładowy, jednodniowy jadłospis z ich wykorzystaniem. Znajdziemy tu orzechy i czekoladę, będące dobrym źródłem magnezu, produkty bogate w witaminy z grupy B, wpływające pozytywnie na układ nerwowy, wartościowe białko, a także kwasy omega-3, niezbędne dla prawidłowej pracy mózgu. Smacznego!

Tajemnicza Ashwagandha

Magiczna nazwa, specyficzny kształt i orientalne pochodzenie. To właśnie Ashwagandha. Nazywana inaczej żeń-szeniem indyjskim, jest jednym z najważniejszych ziół medycyny ajurwedyjskiej. Od wieków stosowana w Azji, także w Europie zdobywa coraz większą popularność. W swoim składzie zawiera wiele cennych składników leczniczych, m.in. laktony, alkaloidy, witanozydy, fitosterole, kumaryny czy fenolokwasy. Wpływa pozytywnie na działanie układu odpornościowego

Naturalne wspomaganie wątroby

Wątroba jest organem, który ma niezwykłe umiejętności regeneracji. Jednak nawet najsilniejszy narząd, w sytuacji nadmiernego obciążenia, potrzebuje wspomagania. Jeśli mamy problemy z wątrobą lub wymagamy od niej dodatkowej pracy, spożywając dużo tłustych potraw czy nadużywając alkoholu, warto, oprócz zmiany nawyków żywieniowych i lekkostrawnej diety, włączyć do jadłospisu kilka produktów wspomagających. Ostropest plamisty Zawarta w nim

Przekąski do pracy zdrowy posiłek w ciągu dnia

Zdrowe przekąski do pracy

Przygotowanie zdrowej przekąski do pracy to świetny sposób na doładowanie energią podczas codziennej pracy i wykonywania obowiązków służbowych. Duża dawka energii to jedno, a drugie to zachowanie właściwej wagi oraz zdrowia dzięki codziennym posiłkom. Dowiedz jakiego rodzaju przekąski warto przygotowywać i brać ze sobą do pracy.

Adres

Gabinet Dietetyczny Magia Zdrowia
ul. Stefana Jaracza 54
50-305 Wrocław
Tel. 691 679 374

Kalendarz

Wrzesień 2018
P W Ś C P S N
« Sie    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Najnowsze wpisy